пʼятницю, 7 квітня 2017 р.

                    БУДЬМО ЗДОРОВІ !!!

Щороку Всесвітній день здоров’я відзначається навесні, 7 квітня. Дата свята була обрана на честь Всесвітньої організації охорони здоров’я, Устав якої набрав чинності в 1948 році.
Всесвітній день здоров’я у 2017 році випадає на п’ятницю. 
                                       Історія свята
Вперше світ відзначив День здоров’я в 1950 році, через два роки після утворення ВООЗ – Всесвітньої організації охорони здоров’я. Дата була обрана на честь вступу в силу Статуту організації. Спочатку члени ВООЗ висунули пропозицію відзначати День здоров’я влітку, 22 липня, і перші два роки свято відзначалося саме в це число. Але із збільшенням країн-учасниць ООН, що приєдналися до ВООЗ, дату довелося перенести – для зручності інших діючих членів організації.
Світовим цей день названий не випадково – сьогодні так чи інакше його відзначають в більшості країн світу. Сенс свята – привернути увагу суспільства до проблем у сфері охорони здоров’я і безпеки життя. Кожен рік ВООЗ присвячує якій-небудь темі: так, наприклад, 2016 рік пройшов під гаслом «Переможемо діабет!». І весь рік ВООЗ закликає уряди і приватні корпорації приділити увагу проблемам суспільства. Генеральний директор ВООЗ, а слідом за ним і Генеральний секретар ООН у своїх щорічних посланнях, присвячених Дню здоров’я, розкривають тему року, прагнучи залучити до неї увагу максимальної кількості учасників.
У 2017 році Всесвітня організація охорони здоров’я присвячує цей день проблемі депресії - другого за поширеністю фактору, що приводить до непрацездатності або втрати здоров'я, і головній причині 128 тисяч самогубств, що стаються у Європейському регіоні ВООЗ щорічно.
                  День здоров’я в різних країнах
Соціально значиме свято відзначається низкою заходів на державному рівні в цілому ряді країн. Наприклад, наші найближчі сусіди – Росія,Білорусь і Казахстан – організовують у цей день безкоштовні обстеження у найбільш затребуваних лікарів – кардіологів, мамологів, неврологів, ендокринологів та інших. Лікарі проводять тематичні заняття, де вчать наданню першої медичної допомоги, розповідають, як розпізнати перші ознаки інсульту або інфаркту. У Казахстані діє масштабна програма по оздоровленню нації, і Всесвітній день здоров’я  вдало вписується в її рамки. В цей день в усіх великих містах країни проводяться різні змагання , присвячені здоровому способу життя та пропаганди відмови від шкідливих звичок. 
Впровадити в маси усвідомлення того, що людина сама відповідальна за своє здоров’я – ось основна мета програми охорони здоров’я в світі.
В нашій бібліотеці підготували різноманітні заходи, які пропагують здоровий спосіб життя. Яскрава виставка біля бібліотеки привертала увагу багатьох перехожих та читачів бібліотеки. Навіть дощ цьому не завадив!








Немає коментарів:

Дописати коментар

Помни: слово - не воробей!

  «В сузір’ї слів, і квітів, і зірок» Бібліотека Ім. Лесі Українки м. Білгород-Дністровський в рамках #Національного_тижня_поезії для підо...