пʼятниця, 29 квітня 2022 р.

 БУДЬТЕ ЗДОРОВІ:

 корисні поради від бібліотекарів

Щорічно в усьому світі відзначається важлива подія - День здоров'я. Суть цього свята полягає в тому, щоб нагадати людям про те, як важливо зберігати бадьорість духу і хороше самопочуття.
Людина повинна дбати про своє здоров’я, адже від того, як ви почуваєтеся, залежить, чи зможете ви допомогти своїм рідним, чи не станете ви важким тягарем для них.
У людини завжди є вибір. Тільки треба пам’ятати, що з одної сторони терезів – здоров’я і життя, а на другій – хвороби і смерть.
Ще з давніх часів лікарі та філософи відмічали, що без фізичного руху неможливо бути здоровим. Давньогрецький філософ Платон називав рух – «цілителькою частиною медицини», а Плутарх – «коморою життя». Все про здоров’я ви зможете дізнатися, коли завітаєте до нашої бібліотеки!
Доброго здоров’я!





Немає коментарів:

Дописати коментар

Помни: слово - не воробей!

  «В сузір’ї слів, і квітів, і зірок» Бібліотека Ім. Лесі Українки м. Білгород-Дністровський в рамках #Національного_тижня_поезії для підо...